Returnari Produse si Garantii

Returnari Produse si Garantii

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos :

Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin transamiterea unui email la adresa: retur@pescuitplantat.ro, in urma careia veţi fi contactat în urmatoarele 24 de ore cu instrucţiunile despre ce să faceţi in continuare.

1.Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Smart Boat SRL sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

2.Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Smart Boat SRL.

3.Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in sediul Smart Boat SRL.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului.
Returnarea produselor defecte aflate in perioada de garantie in cazul in care vor fi returnate prin alte mijloace decat predarea personala la sediu, costurile de transport vor fi suportate de catre client.

In cazul garantiei lansetei, clientii trebuie sa stie ca ceramica inelelor nu prezinta obiectul garantiei.

In cazul varfurilor ce apartin lansetelor de feeder,vergilor, bologneselor sau rubesienelor,  nu fac obiectul garantiei.

4.Privind dreptul de denunţare a contractului, consumatorul trebuie să ştie că, din momentul în care a primit un produs comandat pe internet, are 14 zile pentru a-l returna, dacă nu este mulţumit de el; nu trebuie să invoce vreun motiv.

NOTA
In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

4.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Claumar Pescar.

5. Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

Licente software-harti:din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate);

Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);

Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri);

Firele mono-filament sau textile care nu sunt sigilate de catre producator.